شهید رمضانعلی بلالی اوصیا

شهید رمضانعلی بلالی اوصیاء نام پدر : حسین جان نام مادر: بلقس خاکساریان تاریخ تولد :1346/07/13 تاریخ شهادت : 1365/12/13 محل شهادت: شلمچه گلزار:شهدای گله محله

ادامه مطلب

همرزم شهید : زمانی که در منطقه بودیم ایشان هم آمدند و در شب عملیات حالت خاصی داشتند و در آن لحظات ذکر خدا و ائمه از یادش نمی رفت و به بقیه هم سفارش می کرد ذکر یادتان نرود .
 شب عملیات وقتی به جلو می رفتیم قمقمه های آب مان را انداختیم که اگر مجروح شدیم و خونریزی زیاد شد آب نخوریم ، تا این که موقع شهادت شهید ایشان تشنه شدند تقاضای آب کردند و ما با دهان مان رطوبت را به دهانش می رساندیم
خواهر شهید : شهید بسیار صبور بود و سعه صدر داشت . برادرم فوق العاده آرام و صبور بود و پیرامون موضوعات بسیار منطقی برخورد می کردند . بسیار شجاع و نترس بود . مهربان و با صفا بود و همه او را دوست داشتند .

توصیه نامه شهید رمضانعلی بلالی اوصیا
به شما توصیه می کنم که پشتیبان ولایت فقیه باشید و از روحانیت متعهد پیروی کنید. نماز اول وقت و نماز جمعه و جماعت را فراموش نکنید و در انجام واجبات و ترک محرمات کوشا باشید. در دفاع از میهن خود از هیچ چیز دریغ نکنید. امانتدار خوبی باشید و گذشت و ایثار را سرلوحه ی زندگی خویش قرار دهید. از خواهرانم میخواهم که در حفظ حجاب اسلامی کوشا بوده و خود را از دید نامحرم بپوشانند.

ویدئوها

صداها

کاربران آنلاین5
بازدیدکنندگان امروز 87
بازدیدکنندگان دیروز 590
کل بازدید ها 742307